نقدینگی بازار انرژی - چگونگی تأثیرگذاری بر عرضه شما
نوشته شده توسط : Mihayloo

Energy market liquidity - how it is impacting your supply

در طول یک سال گذشته ، ما شاهد افزایش قیمت بی سابقه ای در عمده فروشی های گاز و برق هستیم که تأثیر عمده ای در مشاغل انگلیس دارد که سعی در مدیریت ریسک در مواقع نامشخص دارند.

این نوسانات افزایش یافته همچنین بر نقدینگی بازارهای انرژی تأثیر می گذارد و تجارت به طور فزاینده ای و با حداقل خطر دشوار می شود.

اما منظور ما از نقدینگی چیست؟و چرا مهم است؟

تجارت در زمانهای مشکل دار

همه تأمین کنندگان انرژی محصولات خود را از طریق عمده فروشی بازار عرضه می کنند ، که بر اساس مفهوم خریداران و فروشندگان مایل کار می کند. این به ما امکان خرید قدرت و گاز مورد نیاز مشاغل با قیمت منصفانه و معقول را می دهد. به طور خلاصه ، یک بازار کارآمد و کارآمد مایع است.

با این حال ، هنگامی که فقدان نقدینگی وجود دارد ، تأثیر عمده ای در تجارت و توانایی خرید انرژی مورد نیاز ما دارد. این بدان معناست که تأمین کنندگان مجبورند با قیمت های بالاتر خریداری کنند زیرا کمبود حجم موجود در بازار وجود دارد. به همین ترتیب ، فروشندگان می گویند نقدینگی ضعیف است زیرا افراد کافی در تلاش نیستند - یا مایل به خرید باشند.

آنچه اکنون می بینیم فقدان شدید نقدینگی و حجم در بازار است. این امر به ویژه در بازار قدرت صادق است ، که به طور سنتی بیشتر از گاز می جنگد. با این حال ، با نگاهی به چند چهارم بعدی ، بازار گاز نیز مشکلات نقدینگی شدید را مشاهده خواهد کرد.

Market Liquidity v4 Note-1

چه چیزی باعث ایجاد مشکلات نقدینگی می شود؟

نوسانات فعلی منجر به محرومیت از تجارت در یک بازار بسیار غیرقابل پیش بینی و سریع در حال تغییر شده است. ما در حال تجارت هستیم که قیمت ها 10 برابر بیشتر از آنچه که معمولاً انجام می دهند حرکت می کنند - زیرا به طور طبیعی خطر اضافی را با آن به همراه می آورد.

با این حال ، در حالی که ما در حال حاضر شاهد وخامت واقعی نقدینگی در هر دو قدرت و گاز هستیم ، این مسئله جدیدی نیست - این چیزی است که طی 18 ماه گذشته به طور پیوسته اتفاق افتاده است. ما ، به همراه سایر تأمین کنندگان انرژی ، برای محافظت از صنعت و اطمینان از کسب و کار مشاغل عادلانه برای انرژی خود ، در حال لابی کردن نقدینگی در بازار برق انگلیس هستیم.

نقدینگی نقدی نیز تأثیر دارد

وقتی در مورد انرژی تجارت صحبت می کنیم ، دو نوع نقدینگی وجود دارد. اولین حجم قدرت و گاز و دوم نقدینگی نقدی است. هر دو در مورد تأثیرگذاری بر نحوه تهیه مشتریان تجاری و قیمت آنها می پردازند ، هر دو مهم هستند.

به عنوان مثال ، اگر ما به حاشیه نگاه کنیم - جایی که معاملات از طریق مبادله انجام می شود - تغییرات مداوم در بازار به این معنی است که شرکت های انرژی برای پوشش تماس های حاشیه ای به دنبال بودجه اضافی هستند.

اکنون چنان نگرانی است که ماه گذشته ، فدراسیون انرژی بازرگانان انرژی (EFET) خواستار ایجاد یک سیستم پشتیبانی از نقدینگی اضطراری محدود در زمان بود. این گفته است که "حرکات عظیم قیمت در بازارهای تبادل انرژی اروپا منجر به افزایش نیازهای حاشیه ای برای شرکت کنندگان در بازار شده است" و "از پایان فوریه 2022 ، یک وضعیت در حال حاضر چالش برانگیز بدتر شده است و شرکت کنندگان در بازار انرژی بیشتر در موقعیتی قرار دارند که آنها در موقعیتی قرار دارند که در آن قرار دارند که در آن قرار بگیرند که در آن شرکت کنندگان در بازار انرژی قرار بگیرند که در آن قرار دارند که شرکت کنندگان در بازار انرژی بیشتری داشته باشند که در آن قرار بگیرند که در آن قرار بگیرند که در آن شرکت کنندگان در بازار انرژی قرار بگیرند که در آن قرار دارند که در آن قرار بگیرند که در آن شرکت کنندگان در بازار انرژی قرار بگیرند که در آن قرار دارند که در آن قرار بگیرند که در آن شرکت کنندگان در بازار انرژی قرار بگیرند که در آن وضعیتی داشته باشد که در آن شرکت کنندگان در بازار انرژی قرار بگیرند که در آن قرار دارند که در آن قرار بگیرند. توانایی منبع نقدینگی اضافی به شدت کاهش می یابد یا در برخی موارد خسته شده است. "

همه اینها به نوسانات موجود در بازار می افزاید.

این چگونه بر قیمت ها تأثیر می گذارد؟

به طور خلاصه ، وضعیت نقدینگی فعلی و پیش بینی شده روند خرید انرژی را دشوارتر می کند. در یک بازار کارآمد ، می توان حجم خریداری شده را تضمین کرد. با این حال ، در حال حاضر ، تهیه این ضمانت ها به طور فزاینده ای دشوار است. به عنوان مثال ، قیمت با مشتری قابل توافق است ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این حجم و چگونه آن حجم خریداری می شود و در صورت خرید با آن قیمت.

بنابراین ، در مواقع افزایش مشکلات نقدینگی ، آنچه مشتریان برای انرژی خود می پردازند نیز در معرض خطر بازار قرار می گیرد. به همین ترتیب ، در صورت بهبود بازارها ، مزایای آن منتقل می شود.

الان چه کاری میتوانید انجام دهید؟

با نقدینگی که یک مسئله در حال انجام است ، روش های مختلفی برای کاهش خطر در دوران بی ثبات وجود دارد:

  1. قراردادهای خود را در نظر بگیرید - اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که استراتژی خرید خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که سطح فعلی اشتها ریسک را منعکس می کند و بودجه برق و گاز در شرایط فعلی واقع بینانه است. این جایی است که ما می توانیم کمک کنیم - ما در بازار هستیم بنابراین به اطلاعات زنده در مورد نقدینگی دسترسی داریم.
  2. حداکثر بهره وری انرژی - ناگفته نماند که هرچه انرژی کمتری استفاده کنید ، کمتر پرداخت خواهید کرد. بحران اخیر اهمیت بهره وری انرژی را به پیش آورده است - واقعاً هیچ اقدام پشیمان نیست.
  3. اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید-سرمایه گذاری در نسل پایدار در سایت دارای مزایای متعدد است ، و این باعث می شود سازمان شما کمتر به شبکه متکی باشد. از گرما و انرژی ترکیبی (CHP) ، گزینه های متنوعی در دسترس سازمان هایی وجود دارد که می خواهند خودکفا شوند.
  4. با یک متخصص مشورت کنید - همکاری با شریک انرژی خود برای کمک به شما در ایجاد یک برنامه استراتژیک مهمتر از همیشه است.

برای اطلاعات بیشتر یا پشتیبانی، لطفاً در وهله اول با مدیر مشتری یا مدیر حساب خود تماس بگیرید، یا یک ایمیل به ما در info@npowerbusinesssolutions. com ارسال کنید.

Ravin Parmar

راوین پارمار

راوین مدیر بازرگانی و بازاریابی بخش I& C (صنعتی و تجاری) است. از جمله تمرکز اصلی تیم او، مسئولیت برقراری ارتباط با مشتریان ما، از جمله مشتریان بالقوه است. آنها کمپین های مشتریان ما را ایجاد می کنند و با استفاده از تبلیغات، تماس های خارجی و توسعه نام تجاری ما، از تولید سرنخ برای همه حوزه های I& C پشتیبانی می کنند. او بیش از 16 سال در npower و npower Business Solutions کار کرده است و گزارش ریسک را شروع کرده است. او دارای مدرک LLB حقوق از دانشگاه متروپولیتن لندن است.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: